perjantai 28. marraskuuta 2014

Kaninkanssa tallilla 2

Tänään Kanin kanssa otimme allemme Kani:Tinsperellan(eli yhden omista hevosistaan.niinkuin aina.)Minä en ratsastanut vaan talutin pahasti loukkaantunutta Rommi Rusinaa.Laitoin sittenkin Romin tarhaan,koska oli ihan hippasen vaikeaa pitää ponia riimun-narussa,pitää raippaa ja samalla luetella papereista ohjeita Kanille joka ratsasti Tinspellä näyttely rataa joka oikeasti tehtäisiin taluttaen mutta ei Kani halunnut taluttaa 2  metristä  Shire-hevosta, koska on itse niin lyhyt(vaikka on minua päätä pidempi).Noh,ridattiin siinä sitten molemmat rataa pari kertaa vaikka en minä kulläkään ratsastanut vaan talutin Rommia.No sitten me kyllästyimme ja menimme talliin ja sitä kautta sisälle kirjoittamaan tätä.Löysimme myös pihalla Rommin kadonneen pintelin.Menimme suoraaan sisään tekemään ruusukkeita kisoihin.
Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti