keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Tallipäivä Inkan kanssa

Noniin, Inka tuli tiistaina käymään ja aateltiin et voitais mennä ulos ratsastamaan :) päätettiin tehä rata pienemmälle kentälle ja ratamestari Inka tekikin siitä aika hienon!💪
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖

lauantai 1. huhtikuuta 2017

I'm back

Noniin taaas olen ollut tauolla, mutta oikeat hevoset vievät vain liikaa aikaa... Yritän tänään lähteä ratsastamaan pari pollea ja tiistaina pitämään tunnit :) Aattelin myös pistää yhen kisan käyntiin... Siitä lisää myöhemmin :)