Noniin, Inka tuli tiistaina käymään ja aateltiin et voitais mennä ulos ratsastamaan :) päätettiin tehä rata pienemmälle kentälle ja ratamestari Inka tekikin siitä aika hienon!💪
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖
keskiviikko 5. huhtikuuta 2017
lauantai 1. huhtikuuta 2017
I'm back
Noniin taaas olen ollut tauolla, mutta oikeat hevoset vievät vain liikaa aikaa... Yritän tänään lähteä ratsastamaan pari pollea ja tiistaina pitämään tunnit :) Aattelin myös pistää yhen kisan käyntiin... Siitä lisää myöhemmin :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)