Oletko jo kurkannut instagramiin?
Shouttikisa on pystyssä!
Siinä sinun pitää repostaa kuva tilillesi tägätä minut ja #ponylan850❤ Sitten kommentoit kuvan alle mk ja olet mukana👏
Voittajalle on siis luvassa shoutti ja mainostus🦄💞
perjantai 5. toukokuuta 2017
Shouttikisa!
keskiviikko 5. huhtikuuta 2017
Tallipäivä Inkan kanssa
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖
lauantai 1. huhtikuuta 2017
I'm back
perjantai 27. tammikuuta 2017
Uusi inspis!
Sain nyt uutta inspistä kepsuihin!
Oln nimittäin saanut 2 uutta ponia❤😚
Tiedot tulee tässä:
Nimi: Pilviplaneetan Renessanssi
Lempinimi: Rene
Rotu: FWB/suomen pv
Emä:-
Isä:-
Ikä: 4w
Sisarukset: sielun siskona on maisan tamma :)
Tekijä: maisa/maistunen
Omistaja: minä :D
Tägi: #pilviplaneetanrenessanssi
Nimi: Nummen anttu:
Kutsumanimi: Nappi
Rotu: minishettis
Ikä: 7w
Emä:-
Isä:-
Tägi: #ponylannappi
keskiviikko 18. tammikuuta 2017
17.1.2017
Tänään olikin erittäin aktiivinen päivä. Ensin Eedit tuli tuttuun tapaansa meille, teimme läksyt ja lähdimme pihalle. Pidin ratsastustunnin Heli-Liisille ja Eeditille. Heli-liis meni Tepolla ja Eedit napilla. Menimme pieniä esteitä ja laskimme askelia. Tunti meni erittäin hybin, hyvä tytöt!😚 Laitettiin Eeditin kanssa talli uuteen uskoon. (Kuvaa instagramissa) sen jälkeen teimmr Napille suitset. ❤
keskiviikko 11. tammikuuta 2017
10.1.2017
Eilen Eedit tuli meille ja ensimmäiseksi harjoiyeltiin Eeditin kanssa kilpailu tilanteita. Se meni tosi hyvin :)) Sitten laitettiin hepat pihalle ja hypittiin korkeushyppyä. Sitten lähti Teppo lentoon! Haettiin sitten hepat sisälle ja mentiin sisälle lämmittelemään👏
Tultiin sitten takaisin kolmelta, koska aateltiin että tuntilainen tulisi silloin kun ei kahelta kuulunut. Muut olivat siis peruneet eikä ollut kovin mukava huomata että ei hänkään tullut. Liikutettiin sitten Rocky ja Velvet pikaisesti pikku kentällä. Oli tosi kiva päivä :)❤❤
tiistai 3. tammikuuta 2017
Tunti päivä 3.1.2017
Kommentilla saa laittaa mielipidettä! :))
< OONA >
maanantai 2. tammikuuta 2017
Huomisen päivän ohjelmaa :)
< OONA >
!MYYDÄÄN!
Myydään kaksipalainen, suullinen velboa heppa. Poni on lähes suora. Ponilla on pieni reikä jonka korjaan kyllä. Poni postitetaan tiedollisena, ilman täytteitä :)
Hinta: 10€
Q&A
@pikintalli kysyi:
- Milloin aloitit kepparit?
- Muistaakseni vuonna 2014 :)
- Mistä sait idean niihin?
- Idean taisin saada Inkalta :)
- Ootko koskaan harkinnut lopettamista?
- Olen, ikävä kyllä :)
@neeakin kysyi:
- Paras muisto vuonna 2016?
- Varmaan kaikki talli sekoilut :)
@hellu_1234 kysyi:
- Mikä on sun lempi heppa?
- Lempi keppari on Laika, mutta oikea lemppari poni on Hanski :)
< OONA >
Tilanne päivitys
Ponylassa asustavat hevoset:
- Ponylan Laikku
- PonylanCoco candy
- Ponylan Teppo
- Bella
- Ponylan Rommi rusina
- Ponylan Rocky
- Ponylan Velvet
- Ponylan Mona lisa
Ponylassa asustavat ponit:
- Ponylan Jappe
- Ponylan Silla
- Sapy
- Hilmon Candy
- Ponylan Diamond connemara
- Westelas of the caribian
- Lusi
Tallille on ehkä tulossa uusi heppa joten olkaas instagramissa tarkkana!
IG:
Moikka!
Hei!
Olen nyt löytänyt blogini uudestaan. Ulkoasu muuttuu tänään aivan erilaiseksi! Muutan myös omaa profiiliani jahka pääsen tietokoneelle. Kirjoitan tätä nyt puhelimella. Hevosista tulee tänne esittelyt ja voitte seurailla minua myös instagramissa > @ratsutalliponyla
°Oona°
lauantai 3. tammikuuta 2015
Ööööh....?
Mutta miks tääl ei käy ketään!vaan ope ja koulukaveri eikä ketään muuta!
Noh,mut kuitenkin:Ratsastin tänään tepolla ja sillalla.Oon muuten "yökylässä" mun siskon huoneessa lattialla.
Ooon menos huomenna mummolle aloittamaan kangaskepparin ja jos mahdollista aloitan tilareitten teon.;)
Mutta eipä tässä mitään!
T:@Pomppuponi(instassa)
lauantai 27. joulukuuta 2014
vähänkaikkee
Hepon tiedot:
Diamond connemaras
"Diamond,Tamu,Mamu"
s.2007
connemara
tamma
nää tiedot löytyy myös mun insta tililtä:Pomppuponi
sunnuntai 21. joulukuuta 2014
Tepon kanssa ratsastelua
Mentiin ensin ravissa.Ei onnistunut ennenkuin ridattiin 5 minuuttia.Sitten laukassa.Ei onnistunut sekään ennen sitä 5 minuuttia.Mutta kyllä se rupeaa pian sujumaan!
Sitten tänään kokeilin hypätä esteitä uudestaan Tepolla ja meni virheettömästi.Huomasin myös Teposta uuden piirteen:Sillä on pitkät askellajit ja se vaihtaa laukan esteiden välillä?
Marssilaiset
Ps.myöhemmin selvisi että osa vilkkuvista valoista oli ollut satelliitteja.....
Yökyläilyä ja vähän muuta
Eli kisoista vielä pikkasen:Meillä kanin kanssa oli kaksi luokkaa ja osallistujia oli yhteensä noin 9 minut ja Kani mukaan luettuna ja miinus 2 jotka eivät päässeet.No mutta kuitenkin....VOITTO KOTIIN!Ja vielä molemmissa luokissa.Minä osallistuin Velvetillä ja Kani Rommi Rusinallani toiseen luokkaan ja molemmat ponit saivat ensimmäisen palkinnon ja tietenkin kunnon loman.
Ja sitten yökyläilyyn:Otin mukaani Rockyn ja Rosen eli pienet energiset varsaseni.Ne saivat karsinapaikat mummin talon parvekkeelta ja heinä pussi oli jo heti auki ja turvat siellä suömässä.
Noh,laitoin pollet tarhaan mikä taisi olla virhe:Viiden minuutin kuluttua alkoi sataa kunnolla lunta ja piti hakea ponit talliin.Ja sitten lähdettiin torille joulumarkkinoille jossa heti iski silmään kaksi keppari kojua.Toisessa oli sekä sukka että kangas keppareita mutta ne eivät oikein sopineet.
Toisessa kojussa oli ihan omalaatuisia keppareita ja sieltä sitten ostettiin yksi kepru lisää talliin.
Tässä tiedot:
Nimi:Teppo(ei ole virallinen nimi vielä)
Synt.2010
Rotu:Suomenhevonen
Sukupuoli:Ori
skpr numeroa ei ole vielä.
säkä:160 cm
Ps.Tepolla on PINKIT suitset!
lauantai 29. marraskuuta 2014
Normi päivä tallilla 28.11
Kun menin vielä takaisin siellä satoi lunta.Menin ratsastamaan Monan kanssa kentälle.Mona oli kyllä ihan luminen sen jälkeen.
Eipä sitten enempää tälläkertaa!
perjantai 28. marraskuuta 2014
Kaninkanssa tallilla 2
Moikka!
maanantai 24. marraskuuta 2014
Kanin kanssa tallilla 1
Hän otti mukaansa ravurinsa Anchor-America:n.Tallisa otimme hevosilta aamu-ruoat pois ja etsimme Rommin kadonnutta suojaa.Suojaa ei sitten löytynyt joten päätimme lopettaa etsinnät.
Laitoin Rommille loimen päälle samalla kun kaverini (nimimerkillä)Kani pesi Ankkuria.
Kun olimme saaneet työmme päätökseen lähdimme ratsastamaan.Tai noh,en minä ratsastanut vaan Kani ratsasti Ankkurilla joka puolestaan veti pulkkaa jossa minä sitten mietin mielessäni"Hei me lennetään!"
Tipuin siinä sitten 2 kertaa kun Kani sitten vähän juoksi ja kippasi minut aina kulmissa.Kentällä kun on niin tiukat kulmat.Sitten tulimme pois ja menimme sisälle syömään välipalaa.Palatessamme lähdimme taas ratsastamaan.Minä otin tallimme kasvatin Rokayn ilman varusteita.(Tietenkin)Ja Kani meni Ankkurilla(Tietenkin).Päätin että menen tänään ihan rauhallisesti enkä laukkaa kovinkaan paljoa, mutta ei siinä sitten niin käynytkään vaan kävikin ihan toisin:Laukkasin siinä sitten 4 kierrosta ihan täysiä kun olihan Rocky laukkahevonen.
Sitten otettiin aikaa kumpi on nopeampi:Nuori Kisa ori vai 8 vuotias ravuri/siittos orii?Noh ajat olivat
Rocky:19.73 Ankkuri:20 s.Ei ollut sitten kauhesti eroa niissäkään ajoissa.Noh,sitten menimme takaisin talliin koska äiti käski meidät sisälle.Otimme myös aikaisemmin laittamamme ponit tarhasta mukaamme talliin.Tallissa hoidimme kaikki ponit ja laitoimme ilta ruoat.Sitten lähdimme sisälle ja sammutimme valot tallista.Menimme suoraan sisälle ja yläkertaan suunnittelemaan Keppihevos kisoja tai oikeastaan näyttelyitä ja sitten rupesinkin kirjoittamaan tätä tekstiä samalla kun Kani äänitti ääni viestejä.
Että sellasta oli tänään!