Oletko jo kurkannut instagramiin?
Shouttikisa on pystyssä!
Siinä sinun pitää repostaa kuva tilillesi tägätä minut ja #ponylan850❤ Sitten kommentoit kuvan alle mk ja olet mukana👏
Voittajalle on siis luvassa shoutti ja mainostus🦄💞
perjantai 5. toukokuuta 2017
Shouttikisa!
keskiviikko 5. huhtikuuta 2017
Tallipäivä Inkan kanssa
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖
lauantai 1. huhtikuuta 2017
I'm back
perjantai 27. tammikuuta 2017
Uusi inspis!
Sain nyt uutta inspistä kepsuihin!
Oln nimittäin saanut 2 uutta ponia❤😚
Tiedot tulee tässä:
Nimi: Pilviplaneetan Renessanssi
Lempinimi: Rene
Rotu: FWB/suomen pv
Emä:-
Isä:-
Ikä: 4w
Sisarukset: sielun siskona on maisan tamma :)
Tekijä: maisa/maistunen
Omistaja: minä :D
Tägi: #pilviplaneetanrenessanssi
Nimi: Nummen anttu:
Kutsumanimi: Nappi
Rotu: minishettis
Ikä: 7w
Emä:-
Isä:-
Tägi: #ponylannappi
keskiviikko 18. tammikuuta 2017
17.1.2017
Tänään olikin erittäin aktiivinen päivä. Ensin Eedit tuli tuttuun tapaansa meille, teimme läksyt ja lähdimme pihalle. Pidin ratsastustunnin Heli-Liisille ja Eeditille. Heli-liis meni Tepolla ja Eedit napilla. Menimme pieniä esteitä ja laskimme askelia. Tunti meni erittäin hybin, hyvä tytöt!😚 Laitettiin Eeditin kanssa talli uuteen uskoon. (Kuvaa instagramissa) sen jälkeen teimmr Napille suitset. ❤
keskiviikko 11. tammikuuta 2017
10.1.2017
Eilen Eedit tuli meille ja ensimmäiseksi harjoiyeltiin Eeditin kanssa kilpailu tilanteita. Se meni tosi hyvin :)) Sitten laitettiin hepat pihalle ja hypittiin korkeushyppyä. Sitten lähti Teppo lentoon! Haettiin sitten hepat sisälle ja mentiin sisälle lämmittelemään👏
Tultiin sitten takaisin kolmelta, koska aateltiin että tuntilainen tulisi silloin kun ei kahelta kuulunut. Muut olivat siis peruneet eikä ollut kovin mukava huomata että ei hänkään tullut. Liikutettiin sitten Rocky ja Velvet pikaisesti pikku kentällä. Oli tosi kiva päivä :)❤❤
tiistai 3. tammikuuta 2017
Tunti päivä 3.1.2017
Kommentilla saa laittaa mielipidettä! :))
< OONA >
maanantai 2. tammikuuta 2017
Huomisen päivän ohjelmaa :)
< OONA >
!MYYDÄÄN!
Myydään kaksipalainen, suullinen velboa heppa. Poni on lähes suora. Ponilla on pieni reikä jonka korjaan kyllä. Poni postitetaan tiedollisena, ilman täytteitä :)
Hinta: 10€
Q&A
@pikintalli kysyi:
- Milloin aloitit kepparit?
- Muistaakseni vuonna 2014 :)
- Mistä sait idean niihin?
- Idean taisin saada Inkalta :)
- Ootko koskaan harkinnut lopettamista?
- Olen, ikävä kyllä :)
@neeakin kysyi:
- Paras muisto vuonna 2016?
- Varmaan kaikki talli sekoilut :)
@hellu_1234 kysyi:
- Mikä on sun lempi heppa?
- Lempi keppari on Laika, mutta oikea lemppari poni on Hanski :)
< OONA >
Tilanne päivitys
Ponylassa asustavat hevoset:
- Ponylan Laikku
- PonylanCoco candy
- Ponylan Teppo
- Bella
- Ponylan Rommi rusina
- Ponylan Rocky
- Ponylan Velvet
- Ponylan Mona lisa
Ponylassa asustavat ponit:
- Ponylan Jappe
- Ponylan Silla
- Sapy
- Hilmon Candy
- Ponylan Diamond connemara
- Westelas of the caribian
- Lusi
Tallille on ehkä tulossa uusi heppa joten olkaas instagramissa tarkkana!
IG:
Moikka!
Hei!
Olen nyt löytänyt blogini uudestaan. Ulkoasu muuttuu tänään aivan erilaiseksi! Muutan myös omaa profiiliani jahka pääsen tietokoneelle. Kirjoitan tätä nyt puhelimella. Hevosista tulee tänne esittelyt ja voitte seurailla minua myös instagramissa > @ratsutalliponyla
°Oona°