perjantai 5. toukokuuta 2017

Shouttikisa!

Oletko jo kurkannut instagramiin?
Shouttikisa on pystyssä!
Siinä sinun pitää repostaa kuva tilillesi tägätä minut ja #ponylan850❤ Sitten kommentoit kuvan alle mk ja olet mukana👏
Voittajalle on siis luvassa shoutti ja mainostus🦄💞

keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Tallipäivä Inkan kanssa

Noniin, Inka tuli tiistaina käymään ja aateltiin et voitais mennä ulos ratsastamaan :) päätettiin tehä rata pienemmälle kentälle ja ratamestari Inka tekikin siitä aika hienon!💪
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖

lauantai 1. huhtikuuta 2017

I'm back

Noniin taaas olen ollut tauolla, mutta oikeat hevoset vievät vain liikaa aikaa... Yritän tänään lähteä ratsastamaan pari pollea ja tiistaina pitämään tunnit :) Aattelin myös pistää yhen kisan käyntiin... Siitä lisää myöhemmin :)

perjantai 27. tammikuuta 2017

Uusi inspis!

Sain nyt uutta inspistä kepsuihin!
Oln nimittäin saanut 2 uutta ponia❤😚
Tiedot tulee tässä:

Nimi: Pilviplaneetan Renessanssi
Lempinimi: Rene
Rotu: FWB/suomen pv
Emä:-
Isä:-
Ikä: 4w
Sisarukset: sielun siskona on maisan tamma :)
Tekijä: maisa/maistunen
Omistaja: minä :D
Tägi: #pilviplaneetanrenessanssi

Nimi: Nummen anttu:
Kutsumanimi: Nappi
Rotu: minishettis
Ikä: 7w
Emä:-
Isä:-
Tägi: #ponylannappi

keskiviikko 18. tammikuuta 2017

17.1.2017

Tänään olikin erittäin aktiivinen päivä. Ensin Eedit tuli tuttuun tapaansa meille, teimme läksyt ja lähdimme pihalle. Pidin ratsastustunnin Heli-Liisille ja Eeditille. Heli-liis meni Tepolla ja Eedit napilla. Menimme pieniä esteitä ja laskimme askelia. Tunti meni erittäin hybin, hyvä tytöt!😚 Laitettiin Eeditin kanssa talli uuteen uskoon. (Kuvaa instagramissa) sen jälkeen teimmr Napille suitset. ❤

keskiviikko 11. tammikuuta 2017

10.1.2017

Eilen Eedit tuli meille ja ensimmäiseksi harjoiyeltiin Eeditin kanssa kilpailu tilanteita. Se meni tosi hyvin :)) Sitten laitettiin hepat pihalle ja hypittiin korkeushyppyä. Sitten lähti Teppo lentoon! Haettiin sitten hepat sisälle ja mentiin sisälle lämmittelemään👏
Tultiin sitten takaisin kolmelta, koska aateltiin että tuntilainen tulisi silloin kun ei kahelta kuulunut. Muut olivat siis peruneet eikä ollut kovin mukava huomata että ei hänkään tullut. Liikutettiin sitten Rocky ja Velvet pikaisesti pikku kentällä. Oli tosi kiva päivä :)❤❤

tiistai 3. tammikuuta 2017

Tunti päivä 3.1.2017

Tänään siis menin tallille vähän yli 12. Lähdin laittamaan tunti juttuja kentälle valmiiksi ja kävelin uran valmiiksi näkyviin :) Varustin sen jälkeen Lusin ja olin juuri päässyt kävelemään kun Inka tuli. Noh..Inka laittoi Monan valmiiksi ja alettiin sitten ratsastamaan ihan kunnolla! :) Pian kuitenkin Inka totesi, että olisi hyvä ratsastaa Silla valmiiksi tunnille. Energiat pois you know. Minä itse ratsastelin vielä Lusilla, mutta vein sen aika pian tarhaan Monan seuraksi. Itse otin Bellan talutukseen, koska sekin oli tulossa tunnille :)  Sitten kun oltiin viemässä Sillaa ja Bellaa tarhaan päätti Bella ottaa oikein kunnon spurtin :D Vietiin siinä samalla muutkin hepat tarhaan ja laitettiin kenttä uudestaan valmiuteen :) Sitten tuli Heli-Liis eli ensimmäinen tuntilainen. Hellu sanoi että toinen tuntilainen ei tulekkaan tunnille. Itsehän en sitä tiennyt koska puhelimesta oli akku loppu :/ Noh päätettiin sitten että Inka tulee tunnille Diamondilla. Siirsin sitten ylimääräiset puomit tieltä pois. Tunnin jälkeen Silla laitettiin takaisin tarhaan ja Hellu lähti. Lähettiin Inkan kanssa sitten pikku maastoon Inka Diamondilla ja minä Tepolla :) Maasto meni hyvin, vaikka Teppo olikin vähän energinen. Laitetiin Teppo ja Daikku sisälle ja haettiin sitten muutkin sisälle. Jouduttin vielä vähän harjailemaan niitä lumi heppoja :D Tallipäivä lppuikin sitten siihen :)

Kommentilla saa laittaa mielipidettä! :))


< OONA >

maanantai 2. tammikuuta 2017

Huomisen päivän ohjelmaa :)

Huomenna aattelin noin klo 12 raahautua pihalle ja ratsastaa Lusin ja Monan. Sen jälkeen klo 14 pidän keppari tunnin :) Tunnin jälkeen varmaan ratsastan Laikan :) Sitten taidankin pajailla varusteita tai tilata kankaita.

< OONA >

!MYYDÄÄN!

Myydään kaksipalainen, suullinen velboa heppa. Poni on lähes suora. Ponilla on pieni reikä jonka korjaan kyllä. Poni postitetaan tiedollisena, ilman täytteitä :)

Hinta: 10€

Q&A

Päätin laittaa nämä Q&A kyssärit ja vastaukset tännnekkin! Kysymykset on kysytty instagramissa ja Q&A kuvaan voi laittaa lisää kysymyksiä :) Mutta nyt niihin kyssäreihin:

@pikintalli kysyi:

- Milloin aloitit kepparit?
- Muistaakseni vuonna 2014 :)

- Mistä sait idean niihin?
- Idean taisin saada Inkalta :)

- Ootko koskaan harkinnut lopettamista?
- Olen, ikävä kyllä :)

@neeakin kysyi:

- Paras muisto vuonna 2016?
- Varmaan kaikki talli sekoilut :)

@hellu_1234 kysyi:

- Mikä on sun lempi heppa?
- Lempi keppari on Laika, mutta oikea lemppari poni on Hanski :)

< OONA >

Tilanne päivitys

Tässä tulee tilanne päivitys :)

Ponylassa asustavat hevoset:

- Ponylan Laikku
- PonylanCoco candy
- Ponylan Teppo
- Bella
- Ponylan Rommi rusina
- Ponylan Rocky 
- Ponylan Velvet
- Ponylan Mona lisa

Ponylassa asustavat ponit:

- Ponylan Jappe
- Ponylan Silla
- Sapy
- Hilmon Candy
- Ponylan Diamond connemara
- Westelas of the caribian
- Lusi

Tallille on ehkä tulossa uusi heppa joten olkaas instagramissa tarkkana! 


IG: @ratsutalliponyla  

Moikka!

Hei!
Olen nyt löytänyt blogini uudestaan. Ulkoasu muuttuu tänään aivan erilaiseksi! Muutan myös omaa profiiliani jahka pääsen tietokoneelle. Kirjoitan tätä nyt puhelimella. Hevosista tulee tänne esittelyt ja voitte seurailla minua myös instagramissa > @ratsutalliponyla

°Oona°