lauantai 29. marraskuuta 2014

Normi päivä tallilla 28.11

Tänään en ollutkaan sitten Kanin kanssa tallilla.Vaan olin yksin.Jätin aamuruoat laittamatta koska en millään jaksanut tehdä niitä.Iltapäivällä kun tulin tallille satoi vettä.Noh,eihän se minua estänyt vaan laitoin sekä Sillalle että Japelle sadeloimen päälle ja vein ne tarhaan kaatosateeseen.Sillä aikaa kun ponit olivat tarhassa laitoin kaikki muut varakarsinoihin että sain tehtyä joulujärkkäyksen tallissa.Kun se oli tehty menin hakemmaan ponit tarhasta.Kun olin saanut ne takaisin sisään ja laittanut bokseihin muutkin hevoset,huomasin ulkona satavan jotain joka oli rännän ja lumen yhdistelmä.Päätin silloin mennä sisään.
Kun menin vielä takaisin siellä satoi lunta.Menin ratsastamaan Monan kanssa kentälle.Mona oli kyllä ihan luminen sen jälkeen.
Eipä sitten enempää tälläkertaa!

5 kommenttia:

  1. Hei Oona!
    Täällä hieman teknisiä ongelmia..
    Eli kokeillaan lähtisikö tämä kommentti nyt...
    Eli, pääsin vihdoin lukemaan tarinoitasi. Blogisi on superkiva. Heppa keppariharrastus vaikuttaa tosi hauskalle ja antoisalle puuhalle. Olen paljon kuullut ja nähnyt telkkarissa tästä keppari-harrastuksesta. Kiva että harrastat sitä ja kerro ihmeessä lisää esim.äidinkilen tuntien aineissa tästä harrastuksestasi.
    En pääse jostain syystä Tähtivihkoon siihen kohtaan missä voin antaa palautetta tekstistäsi. Niinpä laitoin lihavoituna kommenttina sinne jotakin.
    Käy kurkkailemassa kun ehdit hepoiltasi.
    Mukavaa ja leppoisaa sunnuntaita, ekaa adventtia.
    Toivoopi Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti,en ole vain uskaltanut kertoa tästä muille kuin Kanille.

      Poista
    2. Niin, onko netissä muita keppariharrastajien blogeja?
      Oletko löytänyt? Jos tämä on ihan ensimmäinen, niin olet tosi ahkera ja rohkea. Mielettömän kiva harrsatus bloginkin kirjoittelu. Kun taitosi kehittyy, pystyt lisäämään linkkejä yms.myös mahdollisiin muihin blogeihin ja kuvasivustoihin. Keppareista on varmaan netissä kuvia? Ja kiva ja kunnia kun kerroit tästä minulle. En kerro eteenpäin. Mutta alan harrastajia kannattaa informoida, jossain heppalehdessä esim? Onko teillä mahdollisesti jokin oma yhdistys? Kyselen kamalasti, ei tarvitse blogissa vastailla. Kerro vaikka huomenna tai kun sopiva hetki.Teidän mainos luokan ovessa on kiva:)
      Wilmakaan ei toimi eikä työsähköposti eli tämän rennon sunnuntain päätteksi taidan lähteä leipomaan Ambrosia-kakkua - mitä lienee, kun en ole ennen kokeillut:)
      See you tomorrow! Kanille terkkuja...

      Poista
  2. On niitä kai aika monta mutta sivuja on kyllä nemmän ja niissä kerrotaan hevosen ikä ja silleen mutta en ole kyllä yhtään Blogia nähnyt.

    VastaaPoista
  3. Löysin pari blogii.ISO KIITOS INSTAGRAMILLE!

    VastaaPoista