Eli toi otsikko varmaan kertoo teille että en nyt oikein keksinyt otsikkoo.
Mutta miks tääl ei käy ketään!vaan ope ja koulukaveri eikä ketään muuta!
Noh,mut kuitenkin:Ratsastin tänään tepolla ja sillalla.Oon muuten "yökylässä" mun siskon huoneessa lattialla.
Ooon menos huomenna mummolle aloittamaan kangaskepparin ja jos mahdollista aloitan tilareitten teon.;)
Mutta eipä tässä mitään!
T:@Pomppuponi(instassa)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti