lauantai 3. tammikuuta 2015

Ööööh....?

Eli toi otsikko varmaan kertoo teille että en nyt oikein keksinyt otsikkoo.
Mutta miks tääl ei käy ketään!vaan ope ja koulukaveri eikä ketään muuta!
Noh,mut kuitenkin:Ratsastin tänään tepolla ja sillalla.Oon muuten "yökylässä" mun siskon huoneessa lattialla.
Ooon menos huomenna mummolle aloittamaan kangaskepparin ja jos mahdollista aloitan tilareitten teon.;)
Mutta eipä tässä mitään!
T:@Pomppuponi(instassa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti