Eli mulla on ollu vähän joulukiireitä mutta kerron nyt näistä parista päivästä:Eli joululahjaks sain
mummon tekemän kangaskeprun .(lisää alhaalla)sitten sain vähän kaikenlaista.nyt ollaan matkalla leffaan iaoonomppuun ja sen jälkeen sellon eurokankaaseen.Sitten kani tulee meille yöks ja tehään keprui.
Hepon tiedot:
Diamond connemaras
"Diamond,Tamu,Mamu"
s.2007
connemara
tamma
nää tiedot löytyy myös mun insta tililtä:Pomppuponi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti