lauantai 1. huhtikuuta 2017

I'm back

Noniin taaas olen ollut tauolla, mutta oikeat hevoset vievät vain liikaa aikaa... Yritän tänään lähteä ratsastamaan pari pollea ja tiistaina pitämään tunnit :) Aattelin myös pistää yhen kisan käyntiin... Siitä lisää myöhemmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti