Olen -04 syntynyt keppari harrastaja etelä-Suomesta! Täältä voit seurailla minun Ponylan tallin elämää :)
lauantai 1. huhtikuuta 2017
I'm back
Noniin taaas olen ollut tauolla, mutta oikeat hevoset vievät vain liikaa aikaa... Yritän tänään lähteä ratsastamaan pari pollea ja tiistaina pitämään tunnit :) Aattelin myös pistää yhen kisan käyntiin... Siitä lisää myöhemmin :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti