keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Tallipäivä Inkan kanssa

Noniin, Inka tuli tiistaina käymään ja aateltiin et voitais mennä ulos ratsastamaan :) päätettiin tehä rata pienemmälle kentälle ja ratamestari Inka tekikin siitä aika hienon!💪
Otettiin sitten ponit ja lähdettiin ratsastamaan. Meni ihan hyvin vaikka Napilta perä lensikin :D
Sitten otettiin talutukseen Rivita ja Rene ja mentiin niidenkin kanssa rataa. Tosin maastakäsin. Renellä meni vähän kovaa, mutta Rivita-mamma meni ihan kivasti :)
Toivottavasti joku edes lukee näitä :D💖

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti