maanantai 24. marraskuuta 2014

Kanin kanssa tallilla 1

Tänään olin ystäväni kanssa joka omistaa tallin KHT SÄIHKY!
Hän otti mukaansa ravurinsa Anchor-America:n.Tallisa otimme hevosilta aamu-ruoat pois ja etsimme Rommin kadonnutta suojaa.Suojaa ei sitten löytynyt joten päätimme lopettaa etsinnät.
Laitoin Rommille loimen päälle samalla kun kaverini (nimimerkillä)Kani pesi Ankkuria.
Kun olimme saaneet työmme päätökseen lähdimme ratsastamaan.Tai noh,en minä ratsastanut vaan Kani ratsasti Ankkurilla joka puolestaan veti pulkkaa jossa minä sitten mietin mielessäni"Hei me lennetään!"
Tipuin siinä sitten 2 kertaa kun Kani sitten vähän juoksi ja kippasi minut aina  kulmissa.Kentällä kun on niin tiukat kulmat.Sitten tulimme pois ja menimme sisälle syömään välipalaa.Palatessamme lähdimme taas ratsastamaan.Minä otin tallimme kasvatin Rokayn ilman varusteita.(Tietenkin)Ja Kani meni Ankkurilla(Tietenkin).Päätin että menen tänään ihan rauhallisesti enkä laukkaa kovinkaan paljoa, mutta ei siinä sitten niin käynytkään vaan kävikin ihan toisin:Laukkasin siinä sitten 4 kierrosta ihan täysiä kun olihan Rocky laukkahevonen.
Sitten otettiin aikaa kumpi on nopeampi:Nuori Kisa ori vai 8 vuotias ravuri/siittos orii?Noh ajat olivat
Rocky:19.73 Ankkuri:20 s.Ei ollut sitten kauhesti eroa niissäkään ajoissa.Noh,sitten menimme takaisin talliin koska äiti käski meidät sisälle.Otimme myös aikaisemmin laittamamme ponit tarhasta mukaamme talliin.Tallissa hoidimme kaikki ponit ja laitoimme ilta ruoat.Sitten lähdimme sisälle ja  sammutimme valot tallista.Menimme suoraan sisälle ja yläkertaan suunnittelemaan Keppihevos kisoja tai oikeastaan näyttelyitä ja sitten rupesinkin kirjoittamaan tätä tekstiä samalla kun Kani äänitti ääni viestejä.
Että sellasta oli tänään!

2 kommenttia: