Moikka!Kirjoittelen täällä taas pitkästä aikaa mitä tapahtui.
Eli kisoista vielä pikkasen:Meillä kanin kanssa oli kaksi luokkaa ja osallistujia oli yhteensä noin 9 minut ja Kani mukaan luettuna ja miinus 2 jotka eivät päässeet.No mutta kuitenkin....VOITTO KOTIIN!Ja vielä molemmissa luokissa.Minä osallistuin Velvetillä ja Kani Rommi Rusinallani toiseen luokkaan ja molemmat ponit saivat ensimmäisen palkinnon ja tietenkin kunnon loman.
Ja sitten yökyläilyyn:Otin mukaani Rockyn ja Rosen eli pienet energiset varsaseni.Ne saivat karsinapaikat mummin talon parvekkeelta ja heinä pussi oli jo heti auki ja turvat siellä suömässä.
Noh,laitoin pollet tarhaan mikä taisi olla virhe:Viiden minuutin kuluttua alkoi sataa kunnolla lunta ja piti hakea ponit talliin.Ja sitten lähdettiin torille joulumarkkinoille jossa heti iski silmään kaksi keppari kojua.Toisessa oli sekä sukka että kangas keppareita mutta ne eivät oikein sopineet.
Toisessa kojussa oli ihan omalaatuisia keppareita ja sieltä sitten ostettiin yksi kepru lisää talliin.
Tässä tiedot:
Nimi:Teppo(ei ole virallinen nimi vielä)
Synt.2010
Rotu:Suomenhevonen
Sukupuoli:Ori
skpr numeroa ei ole vielä.
säkä:160 cm
Ps.Tepolla on PINKIT suitset!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti