Moi!Päätin nyt kirjoittaa teille Kanin kanssa koetusta ihmeestä joka tapahtui KHT Ponylän kentällä marraskuun iltana:Olimme leikkineet kentällä,tönineet ja kierineet oltiin ratsastettukin jo aikaisemmin.Pidimme taukoa ja jäimme makaamaan keskelle kenttää.Sitten se tapahtui:Ensin tuli vilkkuvia valoja joita lensi ylitsemme niin paljon ja niin moniin suuntiin että ne eivät mitenkään kaikki voineet olla kaikki lentokoneita!Sitten vilkkuvia valoja meni ylös ja alas nopeasti.Sitten Kani sanoi nähneensä jonkun ikään kuin räjähtävän naapuri talon yläpuolella.Nämä olivat meidän marssilaiset!
Ps.myöhemmin selvisi että osa vilkkuvista valoista oli ollut satelliitteja.....
Joopajoo 👌
VastaaPoista