sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Tepon kanssa ratsastelua

Eilen kokeilin ratsastaa tepolla polven korkuisia esteitä mitkä huippu hyppärini pääsee yli leikiten.
Mentiin ensin ravissa.Ei onnistunut ennenkuin ridattiin 5 minuuttia.Sitten laukassa.Ei onnistunut sekään ennen sitä 5 minuuttia.Mutta kyllä se rupeaa pian sujumaan!
Sitten tänään kokeilin hypätä esteitä uudestaan Tepolla ja meni virheettömästi.Huomasin myös Teposta uuden piirteen:Sillä on pitkät askellajit ja se vaihtaa laukan esteiden välillä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti