keskiviikko 11. tammikuuta 2017

10.1.2017

Eilen Eedit tuli meille ja ensimmäiseksi harjoiyeltiin Eeditin kanssa kilpailu tilanteita. Se meni tosi hyvin :)) Sitten laitettiin hepat pihalle ja hypittiin korkeushyppyä. Sitten lähti Teppo lentoon! Haettiin sitten hepat sisälle ja mentiin sisälle lämmittelemään👏
Tultiin sitten takaisin kolmelta, koska aateltiin että tuntilainen tulisi silloin kun ei kahelta kuulunut. Muut olivat siis peruneet eikä ollut kovin mukava huomata että ei hänkään tullut. Liikutettiin sitten Rocky ja Velvet pikaisesti pikku kentällä. Oli tosi kiva päivä :)❤❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti