tiistai 3. tammikuuta 2017

Tunti päivä 3.1.2017

Tänään siis menin tallille vähän yli 12. Lähdin laittamaan tunti juttuja kentälle valmiiksi ja kävelin uran valmiiksi näkyviin :) Varustin sen jälkeen Lusin ja olin juuri päässyt kävelemään kun Inka tuli. Noh..Inka laittoi Monan valmiiksi ja alettiin sitten ratsastamaan ihan kunnolla! :) Pian kuitenkin Inka totesi, että olisi hyvä ratsastaa Silla valmiiksi tunnille. Energiat pois you know. Minä itse ratsastelin vielä Lusilla, mutta vein sen aika pian tarhaan Monan seuraksi. Itse otin Bellan talutukseen, koska sekin oli tulossa tunnille :)  Sitten kun oltiin viemässä Sillaa ja Bellaa tarhaan päätti Bella ottaa oikein kunnon spurtin :D Vietiin siinä samalla muutkin hepat tarhaan ja laitettiin kenttä uudestaan valmiuteen :) Sitten tuli Heli-Liis eli ensimmäinen tuntilainen. Hellu sanoi että toinen tuntilainen ei tulekkaan tunnille. Itsehän en sitä tiennyt koska puhelimesta oli akku loppu :/ Noh päätettiin sitten että Inka tulee tunnille Diamondilla. Siirsin sitten ylimääräiset puomit tieltä pois. Tunnin jälkeen Silla laitettiin takaisin tarhaan ja Hellu lähti. Lähettiin Inkan kanssa sitten pikku maastoon Inka Diamondilla ja minä Tepolla :) Maasto meni hyvin, vaikka Teppo olikin vähän energinen. Laitetiin Teppo ja Daikku sisälle ja haettiin sitten muutkin sisälle. Jouduttin vielä vähän harjailemaan niitä lumi heppoja :D Tallipäivä lppuikin sitten siihen :)

Kommentilla saa laittaa mielipidettä! :))


< OONA >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti