Päätin laittaa nämä Q&A kyssärit ja vastaukset tännnekkin! Kysymykset on kysytty instagramissa ja Q&A kuvaan voi laittaa lisää kysymyksiä :) Mutta nyt niihin kyssäreihin:
@pikintalli kysyi:
- Milloin aloitit kepparit?
- Muistaakseni vuonna 2014 :)
- Mistä sait idean niihin?
- Idean taisin saada Inkalta :)
- Ootko koskaan harkinnut lopettamista?
- Olen, ikävä kyllä :)
@neeakin kysyi:
- Paras muisto vuonna 2016?
- Varmaan kaikki talli sekoilut :)
@hellu_1234 kysyi:
- Mikä on sun lempi heppa?
- Lempi keppari on Laika, mutta oikea lemppari poni on Hanski :)
< OONA >
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti