maanantai 2. tammikuuta 2017

Q&A

Päätin laittaa nämä Q&A kyssärit ja vastaukset tännnekkin! Kysymykset on kysytty instagramissa ja Q&A kuvaan voi laittaa lisää kysymyksiä :) Mutta nyt niihin kyssäreihin:

@pikintalli kysyi:

- Milloin aloitit kepparit?
- Muistaakseni vuonna 2014 :)

- Mistä sait idean niihin?
- Idean taisin saada Inkalta :)

- Ootko koskaan harkinnut lopettamista?
- Olen, ikävä kyllä :)

@neeakin kysyi:

- Paras muisto vuonna 2016?
- Varmaan kaikki talli sekoilut :)

@hellu_1234 kysyi:

- Mikä on sun lempi heppa?
- Lempi keppari on Laika, mutta oikea lemppari poni on Hanski :)

< OONA >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti