Tänään olikin erittäin aktiivinen päivä. Ensin Eedit tuli tuttuun tapaansa meille, teimme läksyt ja lähdimme pihalle. Pidin ratsastustunnin Heli-Liisille ja Eeditille. Heli-liis meni Tepolla ja Eedit napilla. Menimme pieniä esteitä ja laskimme askelia. Tunti meni erittäin hybin, hyvä tytöt!😚 Laitettiin Eeditin kanssa talli uuteen uskoon. (Kuvaa instagramissa) sen jälkeen teimmr Napille suitset. ❤
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti