maanantai 2. tammikuuta 2017

Huomisen päivän ohjelmaa :)

Huomenna aattelin noin klo 12 raahautua pihalle ja ratsastaa Lusin ja Monan. Sen jälkeen klo 14 pidän keppari tunnin :) Tunnin jälkeen varmaan ratsastan Laikan :) Sitten taidankin pajailla varusteita tai tilata kankaita.

< OONA >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti