Olen -04 syntynyt keppari harrastaja etelä-Suomesta! Täältä voit seurailla minun Ponylan tallin elämää :)
maanantai 2. tammikuuta 2017
Huomisen päivän ohjelmaa :)
Huomenna aattelin noin klo 12 raahautua pihalle ja ratsastaa Lusin ja Monan. Sen jälkeen klo 14 pidän keppari tunnin :) Tunnin jälkeen varmaan ratsastan Laikan :) Sitten taidankin pajailla varusteita tai tilata kankaita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti